Monday 24 August 2015

Tepuk dada tanya iman..

Baru - baru ni saya sekodeng sekejap wall saudara baru kita , Adam Corrie.. 


Seronok tengok kebahagiaan dia dan isteri.. Memang bertuah isterinya.. Dapat bersuamikan Adam Corrie.. Sama bertuahnya saya bersuamikan suami saya sekarang.. Hehe..


Dan2 ko kuarkan pic ko ye.. (Pic lama nih.. Skrg tgh tunggu hari je nak branakss)


Dalam banyak - banyak komen kat pic atas tu, ada salah 1 komen yang menarik minat saya.. Eh, suka - suka je suh orang kawen 3,4 eh.. 

sabar aje aku baca komen kau nih

Tapi yang paling menarik ialah jawapan balas corrie pada pemberi cadangan tuh. Haa.. Amekau.. Hihi


Fuhhhh.. Memang thorbaikkk jawapan adam corrie nih.. Memang betul tu.. Banyak lagi cara untuk sebarkan keindahan islam.. Ada cara yang lebih mudah tanpa perlu kita melukakan hati insan tersayang.. 

Saya doakan adam, brader tu dan kita semua sentiasa bahagia dan semoga kita semua sentiasa di bawah rahmat Allah, insya'Allah.. 



No comments:

Post a Comment